Yritysasiakaspalvelun yhteystiedot

Nopeimmin saat meihin yhteyden chatin kautta "Tarvitsetko apua?" -painikkeesta aukioloaikojemme puitteissa. Palvelemme myös perinteisissä kanavissa:

Palvelunumero
0200 77000, ma-pe klo 8-16 (pvm/mpm, jonotus on maksullista)

  • Tilaaminen
  • Lähetyksen seuranta
  • Laskuasiat
  • Verkkoasioinnin tuki
  • Tuote- ja palveluneuvonta
  • Tarjous- ja sopimusasiat

Pääkonttorin ja tytäryhtiöiden yhteystiedot

Katso yhteystiedot

Y-tunnus

Y-tunnus 1531864-4, ALV rek., VAT-tunnus FI15318644
Posti Group Oyj on merkitty kaupparekisteriin ja harjoittaa arvonlisäveron alaista toimintaa.

Puhelujen ja viestien tallentaminen

Liike- tai palvelutapahtuman niin edellyttäessä Posti Group Oyj tallentaa puheluja ja viestejä varmistaakseen puhelun tai viestin sisällön. Tallenteita käytetään asiakkaan ja Posti Group Oyj:n oikeuksien ja oikeusturvan varmistamiseksi. Tallenteita voidaan hyödyntää myös henkilöstön sisäisessä koulutuksessa asiakaspalvelun kehittämiseksi ja laadun parantamiseksi. Tallenteita ei käytetä muihin tarkoituksiin eikä luovuteta Posti Group Oyj:n ulkopuolelle muuten kuin lain nojalla.